1 December

Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu. Men det blir ljusare igen....
Ja ikväll 20:00 ska det tändas 3 jus för cancern.
Hoppas ni alla där hemma också gör det!

Tänk på hur många som förlorat någon i cancer, Och de läskiga är att de börjar bli allt mer vanligare!
Bröstcancer, Lungcancer & prostatacancer usch vad hämskt att det händer männsikor..
Min morfar dog i lungcancer så jag tänker garanterat tända ljus för han ikväll!
Tänk på dom där uppe!


30 November/Igår

Jag hade bestämt mig själv att plugga lite svenska, men ikke sa nikke!
Så blev det inte, ovanligt? Nej!!!
För mig blir det nästan alltid så, som uttrycket " Det blir aldrig som man tänkt sig".
Vill bara på minna er om att de är sanning, iallafall i mitt liv!

Gjorde min Goda sallad till mig, mamma & Sonja igår. Urr god!
Recept:
- Gurka
- Tomat
- Röd paprika
- Sallad
- Fetaost
- Lufttorkad skinka

Sedan blandar du Apelsinsaft och olivolja.
Och häller det över salladen!

Mmm, mycket gott!<3


Idag!

När jag kommer hem måste jag verkligen försöka plugga lite!
Niklas du får på minna mig så jag pluggar idag!

Sedan tända ljus och kolla på andra avenyn!
Och självklart måste man ju se julkalendern också!
Måste ju se vad dom visar igår!

Niklas kommer på lördag BTW!
Pusspåer!
Niklas ja älskar dig<3333




GOD JUL ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0