10 december

Kul att min arm gör ont som fan & att jag börjar få feber! Börjar helt enkelt på att bli sjuk! FAAAN ja vill inte bli sjuk nu:( Bara lite kvar i skolan  sen är det jul lov och allt- :'( Det här hade jag verkligen inte planerat!
Becca har också sjukt ont. Vi skulle inte ha tagit den:(




Skolan idag Matte & Musik prov usch usch usch. Jag som vill hem och sova nu kan ja inte göra det:(
Imorgon ska vi pynta fint på våran avdelning.Kulkul!





Igår solade jag med Ida det var skönt. Rixvideo har nya rör så alla vet:)
Blev as brun.

Blev bode söker fru igår, åhh ja bara ÄLSKAR ROGER! :) Så jävla snygg, eller INTE!

Niklas Eriksson jag älskar dig <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0