12 december

Ja nu är ja själv hemma hos niklas igen då, eftersom han jobbar.. Usch det är så långtråkigt..Mne han kommer nog snart han brukar kliva in här runt ett och nu är klockan kvart över så han ligger bara lite efter i min planering :D

Ikväll kommer Anna hit och ska leka med mig och nikke, Sen ska vi bege oss till Rasmus för att KRÖKA..
Så är vi ensamma hemma ikväll också.. Hans päron ska på något julbord med jobbet, kul för dom :)

Ja PALLA IDOL IGÅR.. Calle vann inte, snacka om ja blev sur!
Stängde av tv och gick direkt till datan. Skapade en grupp på Facebook ( Alla som tycker Calle skulle ha vunnit Idol 2009) Ja vad gör man inte när man har tråkigt!?

Ida är nog den klockrenaste människan som ja känner.
Love yaa!<3

Nä nu ska jag plocka upp lite på Nikkepikkes rum de ser förjävligt ut.. Mina kläder ligger överallt..
Puss&kram jätte banan

Niklas ÄLSKAR DIG<3









såå sjukt bra kille!

Kommentarer
Postat av: idiiS

hehehe KYSS PÅ DIG FIIAN:D! DU ÄR SÅ KLOCKREN ATT KLOCKORNA STANNAR :D:D:D LOOVE UUUUU <3333333

2009-12-13 @ 17:06:49
URL: http://idasahlberg.blogg.se/
Postat av: MALLAN

sv: och du är en av mina bästa vänner <3 LOVE YA

2009-12-14 @ 20:18:04
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0