You are everything I want

Du är allt jag har, allt jag vill ha.
Tror inte att ni/du förstår hur glad jag har är nu när jag har dig. Känns som om alla problem löser sig när man är med dig.
Många säger att dom skulle ta livet av sig för en annans skull. Men en del gånger är det inte sant. Men i det här läget är det sant, självklart skulle jag ofta mitt liv för dig. DU är allt jag har!

Jag förstår inte varför vi inte träffades tidigare, det var en så sjukt fin känsla att få möta dig när ja klivit ur bilen. Där stog vi öga mot öga.  Jag förstog inte att det var sant. Så mycket som jag längtat efter den stunden som nu blev sann.
Efter så många drömmar och förväntningar av dig kan ja inte förstå att det blev sant. Allt jag drömt om finns nu med mig varje dag! I mitt HJÄRTA.....

 Tänk att jag höll på gå miste om en så bra och fin människa som du!
Att få den respekt  och kärlek av någon så mycket som jag får av dig är så underbart.

Jag skulle inte vilja byta ut dig emot någon annan du är den jag vill ha, du är ALLT jag vill ha!
Älskar dig över allt annat på den här världen!
För mig finns det bara en Niklas Eriksson<333

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hur ska jag nu kunna övervinna min saknad för dig när du skriver nått så fint? :( (L)

jag är iaf lyckligast i världen som har dig<333

2009-12-02 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0