1 november

Jaha nu börjar vi sakta men säkert trappa in på en ny månad, November. Det betyder att det snart är december:) och vilket betyder??? JOOO JULKLAPPAR:o

Har inte skrivit så mycketl, men man har inte tid när man ska på fest super ner sig själv och blir medvetslös..

Så här började det..
Det var en lång dag, och niklas var här. Vi spelade spel och kollade på tv.. Efter att ja hade duschat, kommer hans pappa och hämtar honom, tråkigt:(:(<3333

Sedan bar de av hem till Malin. Vi sminka oss oh fixa i ordning allt så vi var fräscha och snygga!
Började dricka lite öl. Sen kom eve josefine rebecca och nån mer glömt namnet;)
Vi gick ner emot björstorp där det var fest, kvällen började segt men för att man inte skulle märka av att de var tråkigt, drack ja mer & mer.....
i början var ja inte alls full.. Men ja drack någe som ja mådde skit dåligt av, ja vet ej vad det var i de där glaset alltså;)
Kunde knappt se och sprang in på toan för att spy.. helt plötsligt kunde ja nästan inte få någon luft.. Kändes som ja skulle kvävas i mina egna spyor..
Efter de där blev det svart. ja kommer inte ihåg någonting...

annas story!!
Anna var en utan dom som hjälpte mig hem... Hon bankade på dörren för att komma in på toan där ja låg. det var 5-6 människor där inne. dom gjorde ingenting...
Ja hade bett om att dom skulle ringa ambulans, vilket dom inte gjorde...

När anna väl kom in på toan ringde hon hem till min mamma....
 Mamma hade förstått att det skulle komma ett sånt där samtal. liksom inte första gången dom får hämta mig efter fest,;/

Eftersom jag var medvetslös, bar anna, julia & sofia ut mig från toan. sen kom ola med bilen och bar min in. ja kunde knappt andas och Dom säger att ja låg och skaka som aldrig förr...
när ola hade bärt in mig i vårat hus fick han trycka allt vad han hade på mina lungor för att andningen skulle fungera som vanligt igen... Vilket de gjorde efter ett bra tag.. och jag började sakta vakna till igen..
Mamma berättade att jag låg i badrummet i flera timmar med henne. och ja bara grät?
sen fick mamma mig att vandra upp till min säng-.- dagen efter var inte den bästa mådde skit. men de bästa vara att mamma och ola inte var ett dugg sura:) Mest rädda av allt som hänt:)

Aja, anna sov här igår de var mys. vi kollade på film käka osv...
nu ska ja lägga mig och sova, sen ska ja vara hundvakt åt bitch myspys:)
puss på dagen efter!!!<333
Niklas ja älskar dig<333




Kommentarer
Postat av: malin

mm tur för dig att det blev bra cp :( <3

2009-11-01 @ 11:07:45
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0