10 november

Jaha, så är man sjuk igen d¨å:(
Varför just nu? när jag verkligen behöver gå till skolan som mest, missar kören och allting.fanfanfan!!
Varför kunde ja inte blitt sjuk när ja var på Gotland för? Jag måste till skolan varesig jag kan/vill.. Behöver var lilla tid som man spenderar i skolan just nu!
Aja, i morgon ska jag se till att dra mig emot skolan en stund i allafall. Måste få lite gjort känner jag:/
Även fast jag ligger med svininfluensa eller körtelfeber så måste jag plugga.!!!

Åt nyss världens godaste mat, PULVERMOS & köttbullar;) Mummms säger ja bara!
NU ska jag ta och lägga mig ner och sova ett tag till. Min kropp känner sig helt lost. Musklerna hänger inte med som dom ska idag! Inte huvudet heller. Ni skulle bara veta vilken huvudvärk jag hade inatt, fyfan har aldrig haft så ont, sen feber på det. inte skönt!
Kunde knappt sova, så är väldigt trött just nu.. Pusspuss
Skriver kanske ett inlägg lite senare när ja vaknat...

Jo måste också till lägga att jag köpte en ny bok igår, så långt som jag har kommit på den nu så är den väldigt bra, och kan rekommendera den till alla som gillar att läsa där ute!
Boken heter

 "champagneflickan".
Champagneflickan, en svensk strippa berättar om den sanna historien om hur en ung svensk kvinna på grund av olyckliga omständigheter hamnar i sexindustrin i Köpenhamn och försörjer sig som strippa, ända till dess att en av hennes arbetskamrater blir brutalt mördad. Det är en nyanserad och inträngande skildring av en verklighet som omges av både många fördomar och romantiska föreställningar. Här får man veta hur det verkligen är att arbeta på en strippklubb och umgås med personer i den undre världen.

Någon som läst den?
Om inte,
Läs den alla ni som kan har tid och lust! Den är bra jag lovar:)

Pusspåer, och önska mig lycka till att bli frisk=)
Niklas Eriksson, utan dig är ja inte hel.. Älskar dig<33





Kommentarer
Postat av: nicke

Jag älskar dig<333

2009-11-10 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0