11 november

Nej, nu vill jag bli frisk. Finns det inget man kan göra åt detta. Orkar inte må så här:(
Jag missar hur mycket som helst i skolan nu också bara för det.;/
idag: prov i småföretagande.
måndag: handel & turism.
Alltså hur ska jag hinna plugga?:O
Har inga grejor hemma eller någonting, och jag lär inte gå till skolan den här veckan iallafall!

Gick inte att sova i natt heller, hade så ont i huvudet/halsen så jag kunde inte sova.
Jag har aldrig druckit så här mycket vatten som jag har gjort nu när jag är sjuk, blir ett glas vatten i minyten känns det som.;/ är helt torr i hela munnen.
& hela min kropp är slut, den orkar inte mera!

Låg och kollade på svensson svensson i morse, älskar gustav, Så skön snubbe!

Var nyss och duschade kändes som jag verkligen behövde det, var helt svettig överallt. de är så konstigt när man är sjuk.. Man fryser men ändå så svettas man som en gris`?:O
Efter duschen kändes det som jag aldrig fårr vatten på mig. lika svettig efter duschen som innan.

Niklas jag saknar dig, varför kan du inte vara här, när jag behöver dig som mest:(
Love yoiu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0