12 november

ja, änu en dag hemma ifrån skolan;/
I morgon är det fredag det betyder att jag vart borta en vecka från skolan:(
Niklas kommer till mig ikväll det ska bli skönt!
Saknar han så mycket..
Hoppas han står ut med att ligga i sängen hela dagarna för de hade jag tänkt att göra!
Han ska bli min nya slav.;)
Måste fixa lite i mitt rum, om jag orkar:(
Igår kväll försökte jag äta lite flingor, men de gick inte ner.. Min hals är helt förstörd;/
Har inte käkat på ett bra tag nu..:( Jo lite gröt igårmorse.
Sonja köpte lite soppa åt mig, så ska försöka få i mig lite iallafall!

Inatt kunde jag sova ganska så bra iallfall. Och febern har gått ner rätt så mycket. Men som vanligt kommer den tillbaka senare emot kvällen.
Får hoppas på att den inte gör det. Ska knarka tabletter och hostmedicin så de skriker om de!

Nej nu har jag ingen ork kvar att sitta vid datan. pusspåer
<33
Niklas, jag vet att du läser så när du läst kan du väll skriva ett sms eller ringa. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0