16 november

japp längesen ja skrev inlägg nu! Kändes som det behövdes eftersom jag hört att de är många som följer min blogg,;/Vill inte ha några besvikna läsare!
Idag är det måndag, &jag stannade hemma från skolan idag också, kände att halsen inte var riktigt som den ska än. Men imorgon måste jag till skolan iallafall för att hämta hem lite böcker, men kommer nog stanna i skolan har saknat den så sjukt mycket.:(

Sov till 13:00 idag, var riktigt skönt kan ja ju säga!
Idag har jag inte gjort mer än att kolla på tv hela dagen.
Blev inte ensam hemma idag nejnej, för hela familjen har nämligen gått och blivit sjuka, ja kanske har smittat dom? vem vet! Men vi har det som en grej i min familj, om en blir sjuk så slutar det med att alla blir det;)

I lördags drog jag och en kompis till kungsör, skulle på fest men det blev ingen, så vi vandrade genom hela kungsör för att komma hem till Elin.. Det tog ett tag att hitta vart hon bodde. Men tillslut hittade vi fram. Vi satt där och bara prata ett tag, sedan gick vi för att leta reda på vart den där festen kunde vara men hittade tyvärr inte. så vi åkte hem.. Eller hem blev det inte riktigt heller. Det var Tant/gubb fest i björstorp så vi drog oss ner dit och hälsade på alla, kul kul.
Eftersom jag fortfarande var lite sjuk blev det ganska tidigt hem och sova ändå.

Nu ska jag ta och kolla lite på tv igen!
Just det ikväll är det den där nya serien som börjar på tv4 tror jag- "mamma till en mördare" det måste ses!
Börjar 21:00:)

Pusspåer!/fiia
Niklas Eriksson<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0