18 november

Vaknade knappt imorse, orkade inte kliva upp ur sängen med andra ord!
Visst ville jag till skolan, men det är själva resan till skolan som är jobbig!USCH!
Inte fan är det kul att sitta på en buss 45 minuter varje dag klockan halv 8 på morgonen nästan varje dag, nejnej finns så mycket annat som är roligare, tex åka bil:)

Skolan idag var rätt kul, mycket att göra och roligt folk. De är så det ska vara!
På tisdag nästa vecka har jag två prov. så ni som läser detta på min mig om att jag ska plugga.. För annars blir det som de brukar!:(Inge plugg alls...
Men det konstiga är att när jag inte har pluggat så får jag G iallafall (oftast) :) De är rätt nice:)

Imorgon börjar jag halv 11 som vanligt på torsdagar, skönt.. Mne på kvällen är det uppet hus på rekarne:) Så det blir mycket att göra.. Så jag kommer inte hem först 21:00 imorhon ungefär. Men lite kul skare bli eftersom vi är lediga hela fredagen=)
Får ej glömma att kolla på den nya serien på tv4 vid namnet glee typ! Såg första avsnittet förra gången. Det är sååååbra:) KOLLA PÅT!

När jag läser igenom de jag skrivit så ser jag skriver ord som jag utalar det;/ hmmm. Eskilstunska är verkligen fult!!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Mamma Mia vilket inte är ovanligt ser den nästan varjekväll:)
Godnatt, Niklas jag älskar dig<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0