19 november

Hinner inte blogga hemma idag, har ju öppethus så jag stannar kvar i skolan, eftersom jag inte hinner ta bussen hem och sen tillbaka till skolan;)

Nu har vi nyss haft lunch, äcklig mat yaooo!
Typ riswok+kyckling. bajsäckligt vare iallafall-,-
Hoppas det kommer mycket folk på öppethus nu, Har massa olika arbeten vi har gjort som ska sitta uppe. så folket får se att vi på Handel intebara nördar fajjan när vi är i skolan! Vi jobbar också=)
Så ska jag tvinga MALIN KALSTRÖM att komma till skolan och hälsa på mig:D

Ja mamma är i stockholm på spahotell så hon kan ej komma, ola & Felix är sjuka, Emil & Lovisa lär aldrig orka ta sig hit. så ja ringde min kära farmor & farfar igår, så dom kommer och kollar på allt vi gör i skolan... Det blir kul! Min fafar är den sötaste på jorden!

Rebecca petar i näsan BTW!
hejdå<333
Nikke<3

Kommentarer
Postat av: beccis

du kliar dig i arslet

2009-11-19 @ 12:21:12
Postat av: mALLAN

HAHA vem fan är malin kalström? :O cpppppp jag kommer inte för du stinker din fis <3

2009-11-19 @ 12:27:12
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisafisa

om jag hade haft feber kanske jag skulle ha kommit!

2009-11-19 @ 13:04:52
URL: http://lowiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0