22 November

Ja, nu är man hemma från en underbar helg!
Det måste ha vart den bästa helgen ja tillbringat med Niklas, sedan vi blev tillsammans=) Sååå mysigt!
Saknar dig redan älskling...

Calle kom förbi i lördags de var nize, vi spelade lite wii m.m as kul:D
Synd att ja inte kunde gå på Sophies fest i fredags på grund av att jag ville vara lite med Niklas=)
Men det är absolut ingenting jag ångrar!

SKolan, ja en massa plugg har jag framför mig.. Just nu så skulle jag behöva dra mig bort från datan och försöka plugga lite, men vafan ja orkar inte:(

Inatt fick ja en sån jävla magvärk, Ja inte speciellt ovanligt. Brukar få det lite då och då!
Men jag har nog kommit på vad det är.
Antingen är jag laktosintolerant eller alergisk emot beanässås. Men vet ej än. ska väll kolla upp det:)

Nej nu har jag inte tid att sitta här. sängen längtar efter mig!
Puss
Niklas Älskar dig<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0