24 November

Idag är det ingen bra dag!
Ola kan typ dränka sitt huvud i toan ocg fastna där! JAPP.!!!
Jag blir så irreterad på han.. Han säger att ja inte gör någonting hemma, men vafan är de jag gör!!!
Jag gör fan mer än vad han gör iallafall..
Bara för att han är så slö och inte göra saker själv så ska det väll inte gå ut över mig, men jo de är precis de som de gör!"
Sen när han haft en dålig dag jo då är det också mitt fel!
När fan ska man göra någonting bra?
ALDRIG känns det som!
Han förstår inte heller att han sårar folk, för han är så självisk att han inte kan förstå det!
Visst inerst inne tycker jag om honom, Men min utsida ogillar han!
Jag kan inte säga att jag hatar han för de gör jag inte, men der känns som att varje dag som går så gör jag alltid någe fel.. Och han stöttar mig aldrig när ja gör någe bra...
VA FAN ÄRE FÖR FEL PÅ MIG IGENTLIGEN?

Aja skit i de där nu!

Var ute och gick ett tag efter Olas och mitt bråk gick hem till MALLAN för att fråga om hon skulle med på en promenix men inte fan var hon hemme inte, nejnej någon jävla hundvalp ska dom ha! Japp så hon var och kolla på en sån..
Mne ja älskar dig änså Malin!
Förlåt för jag försov mig i morse och inte åkte bussen med dig:( I'M SO SORRY!
'
Niklas du vet hur mycket du betyder för mig, förlåt för att saker och ting kan gå ut över dig ibland men ja menar inget illa med de!
Jag ÄLSKAR DIG OCKSÅ<33333

Och till sist, Lilla Ellinor stackare som är sjuk:(
Svininfluensa spruta ta den inte ni som vill/ska.. Visst kanske den är bra om man skulle få grissjukan..
Men Ellinor och Rebecca(åh tycker synd om dig med snuttan);) dom blev sjuka:(

Aja, krya på er alla där ute!
PUSS på min """""UNDERBARA DAG""""""" vilket skämt..


Kommentarer
Postat av: MALLAN

PUSS MY DARLING

2009-11-24 @ 20:49:20
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: ellinor

2009-11-26 @ 12:08:47
URL: http://ebrunelius.blogg.se/
Postat av: ellinor

tack gummsan! <3

2009-11-26 @ 12:09:16
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0