4 November

nu är klockan 13:04 och ja sitter och tare chill i skolan!
Var i bibblan med Ellinor & Melinda idag lånade Flickan som lekte med elden!
Dom som har läst stig larssons böcker säger att böckerna är bättre än filmerna. Så måste ju läsa och se om de är sant!
Kände att ja ville läsa den boken innan ja ser filmen.

Niklas kom till mig igår, ville få honom att inse att jag ångrar mig för att som jag har gjort.
Så jag sprang in och köpte en ros och ett kort, där ja skrev ner med all min kärlket till honom hur mycket ja älskar han. När han kliver in i mitt rum kändes allt stelt mellan oss. Jag kunde inte se på honom, ja skämdes så mycket. Jag såg på hans ögon att han var besviken på mig, vilket jag har full förståelse för!
 Jag kunde inte se på han utan att börja grina.
jag såg att han också var ledsen... speciellt när han läste mitt kort ja skrev till han!
Nu känns det lite bättre iallafall, fast jag ska göra allt jag kan för att han ska kunna lita på mig igen-.-

Han ligger och sover hos mig nu, så ska hem och MYSSSSPYSSSA MED HAN=)
Hoppas du förstår att jag aldrig kommer göra om detta. speciellt inte nu när jag inser vilka konsekvenser det blir..
Och nu nära det var att ja förlorade dig!
Niklas jag älskar dig mer än någonting annat, och du ska veta att jag vill fortsätta leva med dig..
Jag vill dö med dig<3333
Love you<3333

Puss nu ska ja ha lektion.
hejs<3333


Niklas Eriksson

Kommentarer
Postat av: malin

bra att det börjar lösa sig <3

2009-11-04 @ 16:12:42
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0