5 November

Nu sitter jag hos farmor & farfar och tare chill! gluttar lite tv och käkar apelsin=)
Niklas åkte hem idag;/ buhuu! Saknar han redan. Men det känns bra att ha någonting att längta till sen!
Nu har det löst sig mellan mig och Nikke, lite bättre iallafall, självklart har man fortfarande tanken på de som hänt med sin någonstans i bakhuvudet. Det är skönt att Niklas vill ge mig en chans till, love you honey<3

Åhh vad ja längtar till att sitta i en bil två timmar och sedan på en båt i tre timman, mmmm. jätte kul:)
Imorgon bär det av till pappa då!
Kul men ändå tråkigt,  vet ju aldrig om de kommer bli bråk mellan oss när man åker till han... Inget man vill liksom!;/
Men hoppas det kommer bli kul.. Träffa alla igen..
Fanny ska ja också träffa myspys..!!!


Kanske inte skriver i helgen beror på hur tråkigt ja har;)
Pusspåer!
Speciellt niklas, ja älskar dig
du är den som får mitt hjärta att
slå varje dag!
Utan dig skulle jag inte klara mig
ddu är allt jag vill ha
Lämna mig aldrig
jag älskar dig mer än någonting annat
PUSS<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0