7 November

Resan gick bra igår, ungefär som vanligt!
Den var seg, tråkig och jobbiga obekväma stolar, mysigt =)
Vi gjorde inte så mycket när ja väl kom fram till pappsi, handlade lite mat till idag osv..

Idag vaknar jag av att min säg är så jävla hårt att ja knappt kan sova i den. pappa får lägga i en till madrass annars kommer ja aldrig kunna sova i natt.
Klockan är nu 9:00 och de är lördag, VAFAN GÖR JA UPPE NU:o
uschusch, vill sova men inte så lätt...
Ska väll vara med Fanny idag i think, kul att se henne igen faktiskt:)
Ikväll blir det mys med familjen, häggqvist, ohlson och sen vi då:) de blirla kul.-.

NÄ nu ska ha lägga mig och sova igen eller kolla på tv, kanske...

Måste avsluta med attjag saknar min Niklas oerhört mycket, vill ha dig här.
Älskar dig så mycket<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0