9 november

Jaha, då är man hemma från gotland då, skönt men ändå tråkigt på ett sett=)
Det har vart ganska så kul den här gången att träffa pappa, eftersom vi inte bråka denna gång!

Ja nu börjar ja känna mig sjuk också, de är inte kul:( Har varg seg hela helgen, känner mig helt tung i kroppen;/
Hoppas de inte är svinet som kommer till mig nu då:(Vill inte ha de!!

Snart ska jag hänga med Anna till salsta, där hon ska rida...
Ska ner till stallet vid 6, och fixa hästen tror ja... Sen bär de av-- Massa babbel måste vi hinna med där borta också.. Så längesen nu snygging:(

Niklas ja älskar't <3
& självklart dig med<333

Anna Gustavsson i will always love you.(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0