Första advent

HELGEN!

I
fredags slutade vi lite tidigare från skolan så tog min ´30 kilos tugna väska och gick ut för att där sedan möta upp farmor och farfar som skulle köra mig till Äskling! Bilresan gick underbart förutom att farfar stanade och kolla på några älgar i 10 minuter, och ja skojar inte ja räknade minuterna!

kom iallafall hem till han feter ett tag!:D
Vi låg och kolla film nästan hela dagen... Var ute med hundarna också!
Sedan kom Calleballe.. Vi lyssna musik och spela tvspel ink dricka lite!

På Lördagen åkte Niklas som vanligt och jobbade, och jag låg självklart kvar i hans obekväma säng och sov!
Skönt? NEJ!

När han kom hem tog vi de bara lugnt sen duscha vi och fixade inför kvällen!
Calle kom också och vi kunde därefter åka vidare emot Vingåker på fest!
Fast föst var vi tvugna att hämta Rasmus också:)!!
Festen var as tråkig:P Men fick igång folket lite iallafall!
Var typ bara bönder där! och kanske 10 stycken bara....

Söndag/Idag! Vaknade av att Niklas skulle upp och jobba;/ Tråkigt att han lämnar mig kvar i sängen sådär:(:( haha nejdå man måste ju jobba!
Somna om och vaknade när han kom hem! Blev mys innan ja åkte hem!

Aja, ska ja sammanfatta denna helg så är det den bästa helgen på länge!
Alltid lika underbart att vara med dig Niklas<3333
Älskar dig



Hitta en otroligt vacker bild på mig och Kelan från förra sommaren!<3


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA den kvällen <3 ( bilden alltså)

2009-11-29 @ 19:55:21
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0