14 Oktober

Vaknade och var faktiskt piggare än vanligt!
Käkade frulle, så kommer Ola ut i köket, och med en ren röst säger han: Jahaop där var en råtta:O
Ja blev as rädd och sprang upp och sminka mig. Usch hata möss/råttor! Äckliga djur de där!

Blev skolan hela dagen sen! Alltid lika kul att vara i skolan! Nya störda saker händer varje dag!
HP1A asso kärlek<3

Efter skolan hade ja tänkt att ta det lugnt & kanske plugga lite småföretagande, men ikkke de nej:D Mallan ville ut och gå.. Kunde inte säga nej eftersom ja inte kunat nu i två dagar fast ja lovat henne:) Men de var kul gick först en lång sväng in i skogen (åt helvete) kom fram där de var en skylt vi ba; WTF:O så står de "jakt pågår" åhhhjaha då är ja snart död tänkte ja direkt. Mne vi vände snabbt om kan ja ju säga och började sakta men säkert  vandra ner till Stora Sundby City!:) Gick en sväng i samhället också! Det var röööligt:)

Just nu, tänker ja på Niklas, ska väl ta att ringa han snart då!
Så störd kille och lägga ut bilder på min BDB, kolla in
http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0 thihi<3
Aja, jag kanske inte ska säga så mycket förra gången detta hände var det en Kuk, och en tjej som står i troser och har värsta bullfittan så skriver han " kolla jag köpte nya trosor idag visst är dom fina" ha ha jätte kul likom :P NOT. haha.

Nä nu ska ja få igån min pojkvän vetttefan va han håller på med;O

Rebecca Nilsson(Beccis) and Sofia Andersson (Mee/Fiia)


Så jävla snygga va! Inte för man ser mig så mycket ;)

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAAH " det bubbla :O" HAHAHAHAHHHAAHAHAHAHHH <3

2009-10-14 @ 20:13:44
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0