20 oktober

jaha, så var man sjuk igen! Eller sjuk & sjuk det kallas mensvärk:(
Tråk som fan. kunde inte gå upp i morse. så valde att stanna i sängen och sova lite till. Det gjorde sjukt ont i magen. Plus att ja kände mig svimfärdig. Usch ni killar har tur som inte får genomlida detta....
Men jag har liksom aldrig haft problem med mensvärk tidigare, det börjar komma nu på senare dagar!

Har faktiskt läst lite bok också. de är alltid mys att lägga sig ner och koppla av med en bok:)
Men änu mysigare att krypa ner under täcket med niklas. mm! Vill ha dig!
Hade funderingar på att vara hemma i helgen. men nu vet ja inte! De är rätt så jobbigt att vara utan sin pojkvän på veckorna, liksom bara träffas helger;////
Så blir nog att åka tll han på fredag ändå, sen dra till mig någon dag i veckan. sen åker väl han hem igen på lördagen eller nått. för att han ska jobba;/ Men då stannar jag kvar hemma, och spenderar lite tid till mina vänner också<3

Imorgon blir det skola för min del spelar ingen roll hur ont i magen ja har, skolan är ett måste just nu! PLUGGAPLUGGAPLUGGA är vad som gäller!
Plus att Rebecca saknar mig så mycket så är tvungen att åka till skolan;)

jipppie:D Imorgon eller på torsdag ska vi hämta mina glasögon:) Det tog längre tid än vad ja hade trott. Dom blev klara idag!:) kommer bli så jävla skönt att slippa ha ont i huvudet & knarka ipren hela tiden:)
Visst det kanske är fult med glasögon, men ja tycker faktiskt de är någonting som blir allt vanligare nu för tiden så jag tycker folk ska börja acceptera detta! Att ha glasögon gör inte någon fulare det gör bara en människa bättre:)
Tänk om ja sätter på mig glejserna och så ser jag någonting som ja aldrig sett förut hur fantastiskt skulle inte de vara! :) GRYMT!

Snart kommer farmor med pengar till mig:D niceigtniceigt!


Och vet ni vad ikväll är det ju självklart Andra Avenyn som man bara måste se! Det börjar bli så j*vla spännande nu så de är inte sant!
Sen är det bara cirka 39 timmar tills jag träffar Niklas.. mhhh<333
me like (o)

Niklas Eriksson jag älskar dig mer än någonting annat<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0