21 oktober

Sitter i skolan nu då, lite tråkigt idag då kanske:O
Hata onsdagar, segaste dagen på hela veckan.. Börjar nio och slutar fyra:(
Lärarna är fett dumma på skolan, man måste ha någe jävla äckligt rökintyg från mamma eller pappa för att få röka i skolan;7
åhh bajjjjjsss!

alltså måste erkänna att Rebecca och jalle äcklar mig lite... usch vad dom håller på i skolan typ KÄRLEK IN THE CLASSSSSSS!

Som sagt våran klass är störd!;)

ska snart ha näthandel med min älskling Sten!=)
Han är såå söt!


Jag saknar min Niklas. Men det är snart fredag och ja får träffa han, uhh jag börjar fan bli lite nervös:O
inte vanligt. men ja!:)


kollade upp min sexastro för iår!:)

Vår
Det börjar redan i februari och sedan är det bara passion, sex och romantik för hela slanten under våren. Vad som helst kan hända, du kan hitta den sanna kärleken eller trassla in dig i ett riktigt drama!
Det blir en vild och galen vår för din del.

Sommar
Efter den heta och härliga våren, känner du att du behöver satsa på något annat ett slag. Sommaren handlar därför mer om resor, vänner och kanske nya projekt. Visst kan juli bli en romantisk månad med du preoterar annat.

Höst
Hösten börjar bra med lite skön romantik, men du har för mycket att göra Arbete eller studier har en tendens att komma i vägen för kärlek. Det skapar troligen inga större problem men det blir snarare ljummet än hett.

Vinter 
I november kan det vara dags för ett stort steg, kanske något du funderat över ett tag. Det kan vara ett läga att flytta ihop, gifta sig eller skaffa barn. December börjar bra men julstress kan göra att året slutar med ett riktigt storgräl. Det lönar sig att slappna av!

HAHAHAH, så de är dagt att skaffa barn nästa månad, jasså jasså:) Mums!
Niklas var berädd på en unge till nästa år:)

Jag älskar dig<333(L)
Du är allt jag vill ha<3


Kommentarer
Postat av: nicke

Be(rädd) är jag :);)<3333

2009-10-22 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0