23 oktober

Nu är det äntligen fredag vilket betyder? Jo Niklas och LOOOOV!
Så jävla skönt:) Ska vara med niklas hela lovet nästan! Ska bli mysigt!:)
Var så längesen vi träffades nu tycker ja, en hel vecka nästan:( uschibusch!

Måste berätta att Ellinor var i skolan tidigt igår och plugga. Är stolt över henne nu!
Vi var på bibblan hela svenska lektionen idag och leta efter magnus nordins bok tystnadens hus:) Men det fanns bara en, så vi körde sten sax påse, och självklart vann ju ellinor... Så jag tog en annan bok (syskon kärlek) med Katarina von Bredow. Har läst en bok av henne tidigare och den var rätt så bra, så jag får hoppas på det bästa.

Var nyss ute och tog lite friskluft indrag""" Men ellinor, rebecca, sabina och melinda. nicebajs!

När ja kommer hem så ska jag städa och tare chilldill med mig själv:(
Sen ska jag ta niklas riktigt hårt!!!*

STÖDER BRÖSTCANSERFONDEN!
Fatta hur många kvinnor som dör i bröstcanser.. De är de jag  alltid sagt tuttar är bara ivägen;/
Stöd det ni också!!
Någon som köpt en sån här fin rosa grej:)????


Kommentarer
Postat av: ella

2009-10-23 @ 12:02:11
URL: http://ebrunelius.blogg.se/
Postat av: ella

ååh, är stolt över dig! du är så duktig. men en sak bara, ta han inte för hårt bara, du måste ju använda dildon också! PUSSSSS

2009-10-23 @ 12:03:54
URL: http://ebrunelius.blogg.se/
Postat av: malin

"De är de jag,alltid sagt tuttar är bara ivägen"

HAHAHHAHAHHAAA du är så störd x(((((

2009-10-23 @ 12:27:31
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0