26 oktober

Nu sitter jag med älskling och kollar på crossroads haha, sett den typ hundra gånger men den blir bara bättre och bättre för varje gång!!
Alltså om man sett en film och så ser man den igen så fattar man den 100 gånger bättre plus att den blir roligare, fatta då om man ser samma film massa av gånger, den skulle bli as bra!:)

Usch vet inte riktigt vad vi ska göra idag, tare lugnt som vanligt chilla lite liksom---- Finns inte så mycket att göra annars här i skogen:(:(

Igår var en riktigt mysdag=) Mer berättar jag inte!

Jag saknar min klass, fast deär lov så vill jag ändå till skolan! SJUKT ja vet:(
pUSSpåer alla.!

SNART ÄR DE JUL<33333333




En bild bara för dig!
Utan dig är jag ingenting
Jag vill vakna vid din sida varjedag
Vara din andra halva

Du är det bästa som har hänt mig,
jag skulle kunna offra mitt liv för dig..
Om jag inte träffat dig vad skulle jag göra då...
Jag skulle inte vara den jag är idag-.-
Jag älskar dig NIKLAS<3333333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vill också till skolan breee

2009-10-26 @ 22:19:51
Postat av: ella

haha, jag saknar också!:( <33

2009-10-27 @ 00:00:05
URL: http://ebrunelius.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Det går skitbra ;D

2009-10-28 @ 00:11:05
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Ja ;) Tror jag bara ska vara typ helsvart med en vit mask ^^

2009-10-28 @ 17:38:42
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0