28 oktober

nu är de onsdag och ja är glad, idag har niklas och ja badat i arbogabadhus med felix ola och ludde:D Riktigt kul!
Kom hem, och chilladilla lite, spelade massa olika spel....
Nu har ja bara en sak att säga

VAD FAN SKA AMN HA PÅ SIG PÅ HALLOWEEN FESTEN PÅ FREDAG:o
Jag dör. har inget att ha på mig:O
Någon som har förslag?
CATWOMEN ÄR HELT UTESLUTAT SOPHIE!:D

haha:D ne men de ska bli kul att träffa lite folk nu, känns som att man blir instängd nu när man har kille, och vill umgås med han hela tiden!
Men man saknar sina kompisar förstårs.. Men niklas går före nästan allt:)
LOVE!<3

Blir iallafall att dra dit med Malin & Eve, sen snackar ja med Cobin om förfest nånstans, så får se vart de blir någonstans då:D

Jajaaa, nu ska ja lägga mig och kolla på tv med älskling, natti<3

Älskar dig snutten. du är allt ja önskar mig<33333333333




Kommentarer
Postat av: malin

kul ska de bli :D <3333

2009-10-28 @ 20:04:00
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan du inte vara bi?? Det vore ascoolt!!

2009-10-28 @ 20:27:09
Postat av: Sofia Andersson

sv:

BI?:o

2009-10-30 @ 12:39:40
URL: http://ellensofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0