6 oktober

Klockan är 17:50 & ja tycker ALLA kan dra åt helvete! Alla precis alla är så jävla dryga idag!
Det går inte säga en ända sak utan de är någon som blir arg?
Ah ja är i allafall trött på den här skiten nu! Pallar inte....

Skit samma de finns ändå ingen på denna planet som bryr sig!

Var och kollade min syn i går gick inte så bra, måste ha äckliga fula glasögon på mig... :( USCH för de!
Får inte ha linser heller, för ja har ett brytningsfel på det ena ögat och är närsynt på andra ögat;/ SÅ kan inte ha linser!:'(
Allt gick väl på  runt 3500 kr eller någe, inte fan är de billigt inte!

Skulle ha vart på träning nu, men ja har så ont i huvudet, de är sjukt att ja har så ont nästan varje dag till och från... De gör obeskrivligt ont! Och ja vet inte om de är för att ja har dålig syn eller om de har med någonting helt annat?:S Får se vad som händer när ja får glasögon, kanske blir någelunda bättre iallafall. Det får vi hoppas på!
Men ska snart gå ner och kolla på när mitt underbart fina lag tränar:)

Tycker synd om Niklas som sitter hemma nu varje dag, hoppas du får tillbaka jobbet snart älskling<333
Jag saknar min nallebjörn sjukt mycket, och ska vara med han på fredag-lördag-söndag.. Längtar såååå mycket!:)
Du kanske tycker att ja är på dåligt humör hela tiden.. Men ja har en anleding till det!;/ Och det vet du lika bra som jag!
Men vill inte att någonting ska komma mellan oss.. För ja älskar dig verkligen!
Niklas Erikssonn<3333








Kommentarer
Postat av: malin

älskar dig , världens bästa fillaN! <3

2009-10-06 @ 18:13:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: camilla

men babe,! vi får vara glasögon nördar tillsammans, :-)<33

2009-10-06 @ 20:24:08
URL: http://giiiveme.blogg.se/
Postat av: Lovisafisa

Du, Fia, du vet att om du vill och känner för det, så kan du prata med mig =) För jag tycker om dig, även fast det kanske inte alltid verkar så!

2009-10-06 @ 21:05:38
URL: http://lowiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0