8 Oktober

Hejsan alla glad och fula människor!

Nu sitter ja har och pratar med min otroligt störda pojkvän i telefonen!:)
Kul att man alltid ska vara så mycket smartare än han liksom! NOOOT!
MEN JA ÄLSKAR DIG ÄNDÅ<33

Va nyss på årets sista fotbollsträning, de var kul men ändå inte! Det kommer liksom bli lite långtråkigt nu ett tag tills träningarna börjar igen! För då kanske man " måste " plugga för att man inte har någonting att göra alls....:(
Plus att Johans ka sluta som tränare. Tråkigt ;/;/

Skolan är as nice speciellt den här veckan. vet inte vad som händer med min klass men vi börjar flippa ur totalt.. Hhahaha så de är ganska kul att gå till skolan nu förtin!
Men plugget kan ju dra åt helvete...
Mohammed min kk, skulle vara tråk utan han i skolan! usch!:(

IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet ni vad?
NIKLAS kommer till mig, och ja är super glad! Äntligen kommer min pudding...
Saknar han så mycket varjedag, men som sagt måste ha någonting att längta efter:)
Puss på han i allafall!<3333

Nu ska ja vara social med niklas<3

Hejsvejs.<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0