Ingen rubrik

SKOLAN
Äntligen är ja i skolan. vi har lektion vid smid, pallar inte gå dit. de är typ bara 15 minuter kvar av lektionen.
Lite dåligt av mig att vakna så sent. Fattar inte eftersom min klocka var ifullgång och ja brukar alltid vakna av den.
Men men inget man kan göra åt.

När ja kom till skolan häll Beccis och Anna på att prova handelskläderna. Ja hade inte tänkt att köpa några, men beccis och ja förhandla lite, hon tar tröjan och ja tar byxorna. Eftersom om man beställde var man tvungen att beställa både och.. Men vi fuska lite och delade på skiten:D NICE!

Nu väntar jag på att min klass ska komma tillbaka. Pusspåer<3
N.E<33333333

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas allt är bra idag? :D

2009-10-15 @ 11:44:55
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0