JAG ÄLSKAR DIG

Kom hem från niklas idag, tråkigt somfan.. Men nästa vecka är de ju somsagt höstlov. så blir Chilledilla lite med han en hel vecka:O såååå grymt nice:O Ja älskar min myrslok<333
Jja Emil och Lovisa hämta mig hos Nikke. Vi åkte lite fel.. eller så lite fel var de inte! Ganska mycket om ja ska vara ärlig...:O Men de är alltid kul att se nya områden!! """
eller inte:D

Åkte direkt hem till Sophie, vi käka chips som vanligt.. Sen gick vi ut med hundarna.. sen måste jag även berätta att när min mormor skulle på fest igår ramlade hon och slog ut tre tänder..

Sen hon ba: vet ni tjejor, till mig och sophie...
 vi ba:nää
 hon ba: ja fick dricka spriten genom sugrör igår.. HAHHAHAHAH
Min mormor är snart 72 BTW.. super som fan..:D riktig tant de dära!

Inatt fick ja såå jävla ont i magen, höll på att dö kändes se som.. Niklas var urgullig sprang och hämta spy hink och vatten.. åhh älskar han<33
Aja i allafall gick ja på toa för att spy men de gick inte.. blev helt yr och kändes som ja skulle svimma, skit äckligt..
Men de visade sig tillslut idag att de bara var mensvärk;/ Usch så mensen kan förstöra för en!!
Killar har de bra alltså!

Nä nu ska ja typ sova eller nått..
Godnatt<33
NIKLAS ERIKSSON JA ÄLSKAR DIG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0