Dagen

Blev skolan ett litet tag idag, sen bar det hemåt!
kände att jag hade ont i huvudet så ja pallade inte vara kvar!
Plus att vi skulle leka någon lek med några andra 1 or.. hah! De låter inte speciellt kul, så hejdå skolan!

På bussen hem träffade jag Sophie, vi bestämde oss för att hälsa på våran gamla skola, vilket vi gjorde!
Rickard dissa mig och sophie också! Lite dum, och han har man haft som lärare!?
Göran däremot stanna och snacka med oss ett bra tag.:)
Det var inte så kul på Hammargärdet precis, fan va skönt de är att komma där ifrån kan ja ju säga!Usch..
Ah, ja körde hem Sophie sen till sin mormor och nu sitter ja här, och vettefan va ja ska hitta på!?:(

Kanske hjälpa Tommy att måla. (han målar våra fönster i huset)
Ja tror inte de skulle bli så lyckat, kommer förstöra allt för han.. Dessutom kan ja inte måla:O


Kanske skriver någe mera senare puss. saknad<3




Kommentarer
Postat av: Lovisa

det är väldigt synd om mig hörredu :O haha ;D

2009-09-14 @ 19:18:28
URL: http://lowiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0