....



Då blir det ingen träning för min del idag då:(
Fick helt plötsligt jätte ont i magen, tror att det har någonting med de som ja åt i skolan...
Ola och Felix är på speedway, och mamma jobbar sent så får sitta här ensam ikväll då! Inte för det gör så mycket, för snart börjar Idol 2009 och efter det Andra avenyn:)

   Hoppas Niklas slutar jobba snart så man kan ringa han, vi har inte pratat så mycket med nu på grund av jobbet, vilket är tråkigt!
Men på fredag smäller de, åka till vingåker och träffa han, det kommer bli bäst!
Om han nu kommer hem från Polen vi säga, han är där på jobb!:(


Funderar att åka till pappa(Gotland) på torsdag???
Men vet inte än, inte så bra  att åka ifrån skolstarten nu kanske.....

Blir nog att gå och lägga sig tidigt ikväll, speciellt efter kvällen igår med Amanda. Det var nämligen så att jag skulle gå på toa mitt på stan i en såkallad bajjamaja! Det gick inte så bra, först fick ja inte igen dörren, den slog fram och tillbaka flera gånger( det ska ej vara eldörrar, speciellt inte på en toa för då kan inte fiialia gå på den)!!
För det andra så var pappret hårt att torka sig med:((( Och när ja väl hade kissat klart, kunde ja inte spola, utan hela toan välter bakåt och de rinner vatten på hela mig... Nejnej, inte rinner utan de spruta ut vatten på mig:O
Det kom en tant som ville ta kort på mig, amenvisst liksom varför inte bli kändis redan nu;)
......
Ne nu ska jag ta och kolla på tv!
Pussshej<3


Kommentarer
Postat av: amanda

2009-09-09 @ 11:36:32
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHHAHA ! älskar din humor

2009-09-09 @ 11:38:09
URL: http://amandawainio.blogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

haha. och ja älskar din!:)<333

2009-09-09 @ 20:59:55
URL: http://ellensofiaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0