HAPPY!

idag är jag skit glad.!!!!
Vet ni varför, jo för ja ska till min sköldpadda Niklas:)
Och det kommer bli så bra!
Vara hos han hela helgen. MYSPYSA!

Amanda jag tror på dig!
Jag stöttar dig
jag tycker om dig
ja gillar dig
ja älskar dig
och ligga med dig
jag vill pussa dig
jag vill
jag vill
jag vill
ha NIKLAS!
HA HA HA

jätte kul... / amanda
Tonight i wanna fuck you!

Gud va kul man kan ha i skolan.

Var nyss ute och rökte med Rebecca och Elinor.. Mummms!

Amanda säger: Inte bra sofiaaaa!
Sofia Säger: Skit pårejjjva!
Amanda säger: redan gjort!
Sofia säger: Usch, nu tänker ja inte ta dig i bajjan någe mer!
Amanda säger: Nej du får ta Niklas.
Sofia säger: Redan gjort!

Nu ska vi ha lektion pusspåååer!<333

Svenska är KUL!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAH fan va störd du är x(

2009-09-25 @ 10:37:24
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisafisa

sv; skoja inte! det är helt fucked up att vara ifrån varann typ hela tiden, oftast utan att kunna prata med varann varje dag. sucks big time..



du är ju som du är btw ;)

2009-09-25 @ 11:55:25
URL: http://lowiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0