Härlig dag!

Dagen idag har vart helt underbar!
Vaknade vid 10 ungefär kändes som det var lov eller helg., skönt var det iallafall!
Käka frulle och kolla på tv niceee!:D
Gick upp till mitt rum för att fixa mig. Hade ganska så mycket tid på mig, för farmor och farfar skulle komma och hämta mig kvart i 12.
Kom till skolan kavrt över 12 tog det chill satt vid datan.. sen kom Amanda och gjorde mig sällskap.
Skolan skulle börja halv ett, de ända vi gjort idag var att skriva på vårat projekt... I två timmar sen sluta vi. är inte min skoldag lite SLAPP eller?:O

Nu sitter jag här och slöar, funderar på attt ringa Sophie och fråga om hon ska med ut och gå! Skönt de vore!

Jag hatar hösten gör inte ni de?
De är sjukt jobbigt att de är både kallt och varmt på samma gång, luften är liksom kall, men solen är skit varm.:( Usch de är inte kul. Plus att alla löv faller av och blir gula & fula!
Nu ska ja sluta snacka crap... Pusspåer!<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0