Hemma!

Hejhej bloggen;O;)
thihi! Slutade somsagt skolan klockan två skönt!
Somnade på bussen inte så konstigt eftersom ja var sjukt trött:O
Hemma ramlade jag ner i tvsoffan och somnade, sedan ringde Elin på dörren.. Hon kom med söta max. Ja känner mig lite dum Max är flera månader nu och inte har vi vart & hälsat på dom:(
Usch på oss!!!

Nu ska ja försöka plugga lite engelska. har engelska glosor tills i morgon så de är rätt logiskt att börja med dom nu kanske;)
haha, men men som flesta vet ju hur det slutar för mig när jag ska plugga. JA HAR INTE GJORT NÅGONTING ALLS I SLUTÄNDAN!:(
Men nu måste ja faktsiskt börja plugga på riktigt!
Kändes som allt plugga på Hammargärdet var en lek. att ingen brydde sig om man lääst på eller inte..
Sen de där med fusk var vi också ganska bra på där! Speciellt jag;)
Ingen lärare fattade någonting, haha så dumma xD
Aha, nä nu måste ja fan ta och sätta ner arslet vid bordet och börja plugga!:O
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0