it's true!

Sitter i skolan nu med Amanda.. Inte för vi har så mycket att göra men de är nice att bara chilla ibland.
Somsagt var ja hos Niklas i helgen! Typ bästa helgen på hela året hittills=)

Spelade Fotbolls match i går, gick inte så bra för oss.. och inte för mig heller, skar upp hela låret när ja slängde mig i målet:(  Så känner mig som en julskinka.

Usch vad jobbigt det är att inte få träffa Niklas varje dag.. Saknar han enormt mycket.:(
Det var svårt att åka ifrån han igår;/
Men om man tänker efter måste man ha någonting att längta efter!=)

Han kanske kommer till mig på Torsdag kväll! Så han är kvar hos mig fyra hela dagar:))))
och tre underbara nätter!

Nej nu måste vi fan ta och plugga lite. ;O
Puss.

Livet är svårt utan dig!
Jag älskar dig Niklas Eriksson<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0