Just nu älskar ja skolan!:)

Älskar skolan idag!
vi har projektarbete hela dagen.. Vi skulle sluta klockan fyra som vanligt med vanliga lektioner.
Men eftersom vi har projektarbete hela dagen så slutar vi klockan TVÅ:)
MYSPYS med Amanda i skolan idag!;)
Sjöng lite för klassen idag, dom blev otroligt glada! En del abar gick för bi nästan höll för öronen , Mne hallå varför liksom, vi sjunger ju BÄST?;) AHHAHAHA

Vet inte va ja ska ha som projekt i skolan, man ska berätta om någonting man gillar, vart med om, hobby. m.m.
Jaaaag har inte ett skit att berätta!:(
Men funderar på att ta upp toalettstolen. u know!
Så rolig och bra historia tsss.
Amanda skulle iallafalldö om ja berättade den historian för hela klassen.
;)

GUSH va ja längtar tills fredag det är makalöst... ÅH. va kul de ska bliiiii!
Niklas kommer till mig, vi ska nog bara ta det chill, om vi inte åker in till stolta fri staden ESKILSTUNA!
Och träffar Amanda och JIMMPAN!
Men känner nog inte så mycket för att göra det!
Vill mest bara vara med Niklas!
MYS..

Jag måste städa mitt rum när ja kommer hem i think!
Det ser ut som CRAP...
Fast sparar nog det tills i morgon annars kommer det se likadant ut när Niklas kommer på fredag!;/

Nu ska Amanda och jag gå och köpa godis! mummmms!
HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0