Fredag/Lördag/söndag

Niklas har vart här hela helgen UNDERBART, vi har bara tatt det lugnt, kollat på film, vart ute och gått osv... xD.
Igår var annelie och stefan också här;) Vi käkade & lite sånt.
Som sagt hade jag städat mitt rum, men nu ser det lika förjävligt ut som de gjorde innan niklas kom!
Usch, och min madrass till sängen ligger typ på golvet...De är sjukt dirty!;)

Nu sitter jag vid datan och Niklas spelar tvspel NÖRD som han är!
Hans farsa kommer och hämtar han om en timme, buhuhuhu:'(
Usch om han ändå kunde flytta hit. Det kommer bli helt tomt utan dig här:(
Men nästa helg ska ja till han. längtar fan redan hah! XD

Ikväll blir det nörda framför tvn med mammsi, ensam mamma söker tror ja de blir, måste ju kolla hur det går för Lasse Ström;)

I morgon är det skola, kul att få träffa Amanda igen. I have missed you beby!:(
Sen blir det hem & plugga föööörfaaan! Måste komma ikapp med matten & lite sånt!:)




NIKLAS<3



BYE BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0