Toooday!

TJOOSAN!
Kom nyss hem från stan, och nu pluggar ja svenska...
Försov mig i morse, råkat ställa klockan en timme försent xD oppps!hah!
Var inte så jobbig dag i skolan, började halv elva, sen vid halv ett så fick vi reda på att vi inte hade någon musik. Då satte Amada och jag oss vid datan, pluggade lite osv..
Sen skulle vi ha handel med Stickan..
Men självklart är han så seg att han glömmer nort våran lektion i 20 -25 minuter, han inte vara med så mycket för skulle nämligen vara hos tandläkaren vid halv fyra...
Det gick super hade inga hål eller någonting!
hahaha, tandläkaren var helt flippad i huvudet, rolig prick !! Han var också avundsjuk på att ja hade ganska så vita tänder haha;) rööligt!

Tog bussen ner på stan för att göra en uppgift på stan med Amanda och Sabina, blev klara med den efter 5 minuter.. Så nu slutar jag kvart i 12 i morgon:)))
Nicesomfan, då hinner ja städa mitt rum innan NIKLAS kommer=) Vilket behövs! Började i alla fall lite smått i går kväll, plockade upp lite kläder osv, tog lite tid för ja tror hela min garderob log på golvet! Så blir det när man inte vet vad man ska ha på sig i skolan..;)

Ni som inte visste det så kommer nikkepikke till mig imorgon!
Wonderful:)
My heart beats hard for you<3

Nä nu måste ja fan ta och plugga, gick inte så värst bra igår haha.. Men liksom kul och plugga engelska när man inte kan ett ord typ;)
Aja, puss<3
IDOL IKVÄLL!



Kommentarer
Postat av: amanda

vi sluta faktiskt 10 över 11 :D

2009-09-18 @ 08:20:17
URL: http://amandawainio.blogg.se/
Postat av: amanda

sv:

vadå bajamaja på mig ?! ;o

inte mitt fel att du är så trög tänkt :O :D

2009-09-18 @ 12:46:17
URL: http://amandawainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0