Trött

Gick upp runt halv 7 i morse. trött somfan somnade nästan när ja käka frulle.:(
Orkade inte fixa mig så mycket idag, så ja gick bara och sminka mig lite sen sov jag i 25 minuter, tills bussen gick.
Skolan idag har vart chill, synd att Amanda inte var här;/
klarade turismläxförhöret 12/12 rätt yippi!=)
Ja 'är rätt så bra ändå! Vi slutade för 10 minuter sen, men sitter fortfarande kvar i skolan och pluggar lite.. Ska vara hos jennifer klockan 15:35 så vad finns det att göra, palla gå på stan liksom:(

Jag är så sjukt trött efter helgen, somnade typ sista lektionen.. Ikväll blir det att lägga sig tidigt. så ja verkligen orkar skolan imorgon.
Kanske ska gå och köpa en dricka, måste bli lite pigg. Annars kommer ja somna både hos jennifer och på bussen hem.. Pinsamt att somna där. Är ju alltid fullt på bussarna på eftermiddagarna..

Längtar till min sköna säng!!!
Bara sex dagar kvar nu<
3

Kommentarer
Postat av: Lisa

kikar in , allt bra med dig ?

2009-09-22 @ 17:28:52
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0