TV

Tv har blivit mitt liv under den här dagen.. Det känns som ja har kollat på alla program som finns idag! Usch, jag vill inte vara sjuk. De måste vara det tråkigaste som finns!
    Kalla mig nörd, men jag vill tillbaka till skolan!!! Fan så mycket roligare än att sitta hemma och knarka ner sig i tvn..

jahaopp, sen ringde ju förstårs Jennifer och fråga vart jag var! Självklart hade ja glömt bort tiden hos henne:( så ska dit 21 sep istället;) nice!
Funderar på att sova hos mormor i morgon, det var liksom ett tag sen ja var där... Sen har ju Sophie fest också, så kan ju gå över till henne en stund. Får se  hur jag mår...

LÖRDAG<3
Niklas kommer hem i morgon, och självklart ska jag åka och hälsa på killen!
Fast på lördagen då!
   Man får ju hoppas på att man inte svinar ner han om jag nu har svinsjukan:'))

Läste på Annapannas blogg ( www.korsbarsbuske.blogg.se ) Att det är en månad för henne och Anthon. Säger bara GRATTIS HÖRRNI:D
Tss....

Vet ni vad, eftersom jag är sjuk har mammsiii köpt en present till mig när hon var i stockholm och jobbade, vet inte vad det är än... Undra vad det är. hmm!:)
& Ola fråga vad ja ville ha för mat!
Men hallå, kycklingtallrik från stora sundby kiosken:) mmmmmm....


Ah, men nu ska Mallan fixa min blogg... Hörs senare flickor och pojkar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0