2010

vart är du när jag behöver dig. inte hör du av dig när jag har genomgått det värsta av det alla.
Jag behöver dig nu inte sen. varför lämnar du mig för dom. är dom verkligen så mycket bättre, är jag vekligen bara skit?
Det är väl så. Alla försvinner... Ingen finns längre
vart är allt som var förut.
Nu är jag så trött på det här och vet inte om jag klarar av mera. jag orkar bara inte.
Om DU bara förstog vad jag går igenom, det gör obeskrivligt ont att du inte vill/kan finnas här för mig så som jag har vart där för dig. Vad är det som jag har gjort som får dig att bli så.
jag lägger ner den här bloggen nu så alla vet. det är ingen mening att skriva vad jag gör på dagarna och hur jag har det när det ändå inte är folk där ute som uppskattar det.
Att bli lämnad av dig nu när detta hände.. så lågt kan man verkligen inte gå.
Det som gör mig mest ledsen är att du inte har hört av dig och frågat hur jag mått..

Du vet vem du är!


Kommentarer
Postat av: MALLAN

jag älskar dig, finns alltid här!

2010-01-30 @ 20:52:01
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: sophie

finns alltid här fia<3

2010-02-01 @ 12:15:54
URL: http://ssophieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0