Japp nu har hela mitt liv fuckat upp sig!

Ida och ja var hos skolsyster idag på grund .... alla ni som vet!
Jaja, sjukhuset var stängt idag fast det inte skulle ha vart det. fAN VAD FÖRBANAD JAG BLIR PÅ DETTA!
hur svårt ska det avra att svara i en telefon?
Det måste ju vara bland det lättaste som finns.!
Nejnej, men nu är det så att vissa personer har lite problem med det verkar det som!
Alltså ´jag är så jävla arg, varför ska det hända nu, jag har inte alls mycket tid kvar av detta. DET MÅSTE BORT!
om man ser det så här så kan ja inte gå till skolan knappt, eller någonting det är sjukt jobbigt varför kan det bara inte gå över någongång*??????

Jaja, ska inte klaga men den här hjälpen borde det vara ett större utbud av. Förstå att man inte äns kan få kontakt med folket som jobbar ska man söka i hela jävla fitt sverige för att få hjälp elleR?
åhhhhh, palla!

Men nu måste ja sluta tänka på det!
Ikväll ska jag vara med Mallan det ska bli skit kul:) Längesen vi träffades nu ;)
På lördag ska ja avra med Annipanndi, längesen man träffade henne också. men jaja jag ska inte klaga vi håller iallafall kontakten och det är jag glad för :)
Och på söndag ska jag gå på Bio med min OTROLIGT "SNÄLLA" OCH UNDERBARA BROR:D
jAPP, Alvin och gänget blir det!:)
Nej men han är faktisk gullig:D tycker om han fast det kanske inte märks så jätte mycket!
Puss på er kanske skriver ikväll någongång;)
Niklas Eriksson
JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: MALLAN

kul vi ska ha de hihihi <3

2010-01-08 @ 15:00:19
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

hur är de? :)

2010-01-08 @ 22:43:23
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Lovisafisa

Yes i dooo ;)

2010-01-15 @ 14:55:04
URL: http://lowiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0