Ojojoj bloggdax!

Fan då har verkligen glömt bort att blogga nu över lovet. Har inte riktigt haft tid. Men nu ska ja börja igen, nu när skolan börjar och allt :) Ja det är faktiskt första skoldagen imorgón.
Detta har jag gjort över mitt lov!
- vart med niklas nästan hela lovet-
- vart med IdA på stan-
- FIrat Jul--
- Vart med pappa-
- ja ooch nyår vill jag nog inte prata om ;)-
Men kan säga till er som känner mig och vet hur jag brukar bli. att jag inte blev FULL bara onykter.

Ja inget mera med det!
Vill bara påpeka att pappa, jag, M-L och Anthon var ute på sjön och fiska i 20 MINUS snacka om KALLT :o
Jpp men nu ska ja gå och mysa med mamma som kanske inte mår så bra idag på grund av en hel del festande hos MOLINDER igår. och man vet aldrig vad som händer när både annelie och mammsi får i sig grejor. jaja. har inte träffat henne sen annandagen:P puss på er!
Niklas<3

Kommentarer
Postat av: nikke

har du vaknat från din blogg dvala nu älsk? :p<3

2010-01-06 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0