skolan

skolan är en utav dom viktigaste punkterna i livet. Vi svenskar ska avra glada för att vi får gå skolan gratis, nästan iallfall om man räknar bort skatten vi betalar. Men grejen är den vi tänker inte på skatten utan bara betalar de vi måste och sen är alla happy... Jag är förstårs bara 17 och inte betalat skatt men om jag skulle det, vore det en självklarhet för mig. Vilket det inte är för många andra i Sverige! Ibland undrar jag varför jag valde Handel?? Jag vet ju inte äns vad jag vill bli när ja blir stor. Men det blir antagligen någonting inom handels. Sitta på Ica eller konsum har väl nästan alla ungdomar gjort som första jobb? Eller är det bara jag som tror de?! Egentligen vill jag bli vetrinär (ursäkta min stavning) men inte blev de så inte.. Handel, de var de som ja kom in på.... som verkade någorlunda bra. puss/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0